Utilizatorii Instagram vor putea crea Stories organizate pe diverse subiecte și, mai ales, vor putea să adauge link-uri către site-uri externe.
Instagram continuă să lanseze instrumente care să ducă la creșterea popularității formatului Stories, popular mai ales în rândul tinerilor, o categorie demografică esențială pentru produsele Meta (fostă Facebook).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Platforma socială a anuțat “Add Yours” un sticker care poate fi folosit pentru a adăuga un nou Story pe un subiect pe care au postat și alții. Este un fel de topic pentru forumuri, dar adaptat la formatul Stories.
Noul sticker joacă un dublu rol. Pe lângă funcția principală, de postare pe un anumit subiect, utilizatorul poate vedea și interacționa cu alți utilizatori, care, de exemplu, au participat la evenimentul care face subiectul postărilor.
Scopul noului sticker, pentru Instagram, este cât se poate de evident - creșterea engagement-ului și atragerea câtor mai multor utilizatori care să folosească formatul efemer Stories.
CITEȘTE ȘI Cum atragi clienți prin intermediul platformelor de socializareTotodată, Instagram a lansat sticker-ul “Link”, care, așa cum sugerează și numele, permite adăugarea de link-uri în Stories. Disponibilă doar conturilor verificate încă din iunie, această facilitate poate fi acum folosită de toți utilizatorii platformei sociale.