Instagram lansează două noi feed-uri de conținut, ca alternative la cel bazat pe algoritm

Instagram lansează două noi feed-uri de conținut, ca alternative la cel bazat pe algoritm
scris 24 mar 2022

Platforma socială Instagram a lansat nouă noi feed-uri pe care utilizatorii le pot folosi alături de cel al cărui conținut este ales de algoritm - un feed ordonat cronologic și unul care afișează postările creatorilor favoriți.

Așa cum anunța încă de anul trecut, Instagram a început implementarea feed-urilor în care postările sunt fie ordonate invers cronologic, fie sunt afișate doar pentru favoriți.

Urmărește-ne și pe Google News
Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei ani CITEȘTE ȘI Studiu EY România: 78% dintre Directorii Financiari din România consideră că se vor implica mai mult în dezvoltarea și executarea strategiilor de business în următorii trei ani
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Lista favoriților poate conține până la 50 de persoane. Adăugarea unui favorit va fi o operațiune privată - favoriții unui utilizator nu vor fi notificați și nu vor ști că au fost adăugați pe listă.

Cele două noi feed-uri de conținut vor putea fi accesate apăsând logo-ul Instagram, din partea stânga sus a ecranului, de unde vor putea acum să selecteze unul dintre cele trei feed-uri disponibile.

În momentul în care noua facilitate va fi disponibilă, aplicația va afișa o notificare ce va ghida utilizatorul și îi va arăta cum funcționează schimbarea feed-urilor.

Compania spune că realizează o implementare rapidă și că disponibilitatea noilor feed-uri pentru toți utilizatorii platformei este doar o chestiune de ore.

Motivația Instagram pentru adăugarea celor două noi liste este simplă. Platforma deținută de Meta vrea să ofere alternative la feed-ul generat de algoritm, după ce a fost criticat în multe rânduri pentru conținut afișat, în special celor mici.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
conținut
algoritm