Platforma socială deținută de Meta a decis să afișeze reclame și în fluxurile de postări deschise din pagina de căutare a aplicației.
Instagram va afișa mai multe reclame utilizatorilor, după ce compania a început să vândă brandurilor și firmelor de publicate un nou spațiu, accesat prin intermediul funcției de căutare.
Noile reclame vor apărea într-unul din fluxurile de conținut mai puțin vizibile ale platformei. Când utilizatorul realizează o căutare pe Instagram, după care apasă pe unul din rezultate, poate derula în jos pentru a vedea postări asemănătoare - acesta este fluxul care va afișa noile reclame.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania încearcă să convingă companiile de publicitate și brandurile să cumpere noile reclame, spunând că acestea ajung să fie văzute de utilizatori care caută în mod activ firme, produse și conținut.
În plus, Instagram implementează acum și ceea ce numește „reminder ads” - notificări pentru viitoare evenimente importante, precum concerte sau sezoane noi ale unor seriale.
Din fericire, utilizatorii nu vor fi asaltați cu notificări nedorite, ci vor primi astfel de notificări doar dacă doresc. Anumite postări vor avea sub imagine un buton pe care scrie „Remind me”. Doar apăsarea acestui buton va aduce notificările pentru care Instagram va lua bani de companii și branduri.