Ceea ce a început în primăvară ca un test într-un număr limitat de regiuni, a ajuns acum să fie extins la nivel global.
Instagram a decis să extindă în toată lumea testul privind efectele ascunderii like-urilor. Este în continuare vorba doar de un test, ceea ce înseamnă că nu toți utilizatorii vor observa că a dispărut numărul de like-uri, însă acum se realizează în toate țările.
Testul a fost inițiat în luna aprilie în Canada și, în decursul a câtorva luni a fost extins la alte câteva țări printre care Australia, Japonia, Brazilia și Statele Unite.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acum, like-urile nu mai apar pentru un mic procent de utilizatori din toate țările în care este disponibil Instagram.
Prin această modificare, cei de la Instagram speră să dispară presiunea succesului de pe urmele utilizatorilor și astfel aceștia să ajungă să posteze și mai mult conținut.
De cealaltă parte, influențatorii sunt îngrijorați că vor pierde unul din singurii indicatori prin care-și pot dovedi valoarea în fața companiilor și brandurilor care-i plătesc pentru postări sponsorizare.
Suma medie pe care influencerii de Instagram au primit-o pentru postările sponsorizate a crescut de la 1.144 dolari în 2018, la 1.643 dolari în 2019.