Înscrierile de utilizatori noi pe platforma de socializare sunt la ”un nivel istoric”, potrivit directorului general al companiei, Elon Musk, în condițiile în care compania se confruntă cu un exod în masă al agenților de publicitate și al utilizatorilor care fug pe alte platforme din cauza preocupărilor legate de verificarea conturilor și discursuri instigatoare la ură, transmite Reuters.
Înscrierile au fost în medie de peste două milioane pe zi în ultimele șapte zile, din 16 noiembrie, în creștere cu 66% față de aceeași săptămână din 2021, a spus Musk într-un tweet, scrie News.ro.
El a mai afirmat că minutele active ale utilizatorilor au fost la un nivel record, cu o medie de aproape 8 miliarde de minute active pe zi în ultimele șapte zile, începând din 15 noiembrie, o creștere de 30% în comparație cu aceeași săptămână a anului trecut.
Afișările de discursuri instigatoare la ură au scăzut începând cu 13 noiembrie, comparativ cu octombrie a anului trecut.
Uzurparea de identitate raportată pe platformă a crescut la începutul acestei luni, înainte și în urma lansării Twitter Blue, potrivit lui Musk
Miliardarul, care conduce și compania de rachete SpaceX, startup-ul Neuralink și firma de tuneluri Boring Company, a spus că cumpărarea Twitter i-ar accelera ambiția de a crea ”o aplicație bună la toate”, numită X.
Aplicația Twitter 2.0 The Everything” a lui Musk va avea caracteristici precum mesaje directe criptate (DM), tweet-uri lungi și plăți, potrivit tweetului.
Într-un alt tweet de duminică, Musk a spus că vede ”o cale prin care numărul de utilizatori lunari ai Twitter va depăși un miliard în 12 până la 18 luni”.
Agenții de publicitate de pe Twitter, inclusiv companii mari precum General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, au întrerupt publicitatea pe platformă, nemulțumiți de noul șef.
Musk a spus că Twitter se confruntă cu ”o scădere masivă a veniturilor” din cauza retragerii agenților de publicitate, dând vina pe o coaliție de grupuri pentru drepturile civile care presează pe cei mai buni agenți de publicitate ai platformei să ia măsuri dacă aceasta nu protejează moderarea conținutului.
Activiștii îi îndeamnă pe agenții de publicitate de pe Twitter să emită declarații cu privire la retragerea reclamelor lor de pe platforma de socializare, după ce Musk a ridicat interdicția impusă contului fostului președinte al SUA Donald Trump.
Se crede că sute de angajați Twitter au părăsit compania, în urma unui ultimatum al lui Musk conform căruia angajații trebuie să accepte ”să lucreze multe ore la intensitate mare” sau să plece.
La începutul lunii noiembrie, compania și-a concediat jumătate din forța de muncă, echipele responsabile de comunicații, moderarea conținutului, drepturile omului și etica învățării automate fiind eliminate, precum și unele echipe de produs și de inginerie.