După ce a trecut cu brio anul trecut, Huawei se așteaptă ca primele efecte ale războiului comercial dintre Statele Unite și China să își facă simțite efectele în 2020.
În ciuda faptului că a pierdut accesul la tehnologiile americane, inclusiv serviciile și produsele Google, Huawei a avut un 2019 bun. Asta în primul rând datorită creșterii de care s-a bucurat în China.
2020, conform chiar celor la Huawei, va fi o cu totul altă poveste. Producătorul chinez se așteaptă la o scădere a vânzărilor cu 20% anul acesta, ca urmare a limitărilor cu care se confruntă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2019, Huawei a livrat peste 240 milioane de unități. Anul acesta, vânzările nu vor depăși 200 milioane de unități, conform estimărilor realizate chiar de producătorul chinez.
Explicația efectelor cu întârziere pe care Huawei le va resimți stă în ciclul de upgrade al telefoanelor.
Huawei a avut pe piață modele precum flagship-ul P30, care au fost lansate cu serviciile Google instalate înainte de aplicarea penalităților americane. Modelele viitoare, precum P40 care urmează să fie lansat spre finalul acestei luni, nu vor include serviciile Google.
Astfel, în afara Chinei, unde serviciile și aplicațiile Google sunt importante pentru utilizatori, aceștia se vor vor gândi probabil de două ori când vor avea în față un telefon Huawei.