Grupul chinez Huawei va lansa anul viitor, inclusiv pe piața din România, o nouă categorie de produse, respectiv cea a televizoarelor inteligente.
"În acest an, veniturile au înregistrat creșteri puternice, în special datorită categoriilor PC și tablete. În curând, la începutul anului viitor, vom lansa o nouă categorie, cea de televizoare inteligente, și pe piața din România", spune Whisky Wangwei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România, scrie Agerpres.
Grupul chinez Huawei a generat în primele trei trimestre din 2020 venituri de 671,3 miliarde yuani, în creștere de 9,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar marja de profit net a companiei în această perioadă a fost de 8%, peste așteptările companiei.
"Chiar și în contextul actual, Huawei a înregistrat rezultate financiare pozitive în primele trei trimestre ale anului, chiar mai puternice decât cele obținute în aceeași perioadă a anului trecut. Ne bucurăm că reușim să îndeplinim așteptările consumatorilor și să generăm venituri și mai mari, de la an la an, creșterea fiind de aproximativ 10%", a subliniat Wangwei.
În viitor, Huawei își va valorifica punctele forte în tehnologiile IT&C precum AI, cloud, 5G și computing, pentru a oferi soluții bazate pe scenarii, pentru a dezvolta aplicații în industrie și totodată pentru a valorifica rețelele 5G împreună cu partenerii săi.