Huawei Technologies s-a angajat că își regândească cultura și stilul de afaceri, după încetinirea creșterii vânzărilor, în 2017 anticipând accentuarea incertitudinilor globale, transmite Bloomberg.
Cel mai mare producător chinez de telecomunicații estimează o creștere de 32% a veniturilor, la 520 de miliarde de yuani (75 miliarde dolari) în 2016, a declarat directorul general Eric Xu. În 2015 vânzările au urcat cu 37%, scrie News.ro.
Compania are nevoie să își regândească strategia de afaceri și să țină sub control costurile, pentru a evita ”optimismul orb și retorica”.
Huawei, care a lansat în 2009 primul model smartphone, iar în prezent este al treilea mare producător din lume după Samsung Electronics și Apple, a făcut progrese mari pe piețele din Statele Unite și până în Europa.
Companii chineze ca Oppo și Vivo au preluat însă conducerea pieței locale, iar strategia Huawei de a vinde echipamente pentru rețele operatorilor wireless este vulnerabilă la fluctuațiile politice.