În ciuda limitărilor impuse de executivul american, Huawei a reușit să vândă anul trecut mai multe smartphone-uri decât în 2018.
2019 a fost un an greu pentru Huawei, care a trebui să facă față limitărilor și acuzațiilor venite din partea Statelor Unite. Printre altele, Huawei a fost forțată să nu mai includă aplicațiile Google pe telefoanele vândute, un factor important pentru mulți utilizatori.
Cu toate astea, Huawei a livrat 240 milioane de smartphone-uri anul trecut, cu aproximativ 34 milioane mai multe decât în 2018, când a livrat 206 milioane de smartphone-uri.
CITEȘTE ȘI Huawei a găsit înlocuitor pentru Google MapsUn rol important în creștere au avut-o flagship-urile P și Mate, care s-au bucurat de vânzări mai mari cu 50% decât în anul anterior.
6,9 milioane din cele 240 milioane smartphone-uri livrate anul trecut au avut 5G.
Grosul creșterii a venit din China, acolo unde lipsa accesului la Play Store nu este o noutate și unde se face simțit și suportul Guvernului chinez.
Huawei se așteaptă la venituri de 123 miliarde euro pe anul trecut, în creștere cu 18% față de 2018.
Pentru 2020, compania chineză plănuiește să dezvolte și mai multe servicii și produse proprii, pe care să le folosească în locul celor pe care nu mai are voie să le implementeze.
Spre exemplu, pentru a înlocui Google Maps, Huawei a realizat un parteneriat cu TomTom, urmând să folosească produsele și hărțile companiei olandeze pe propriile dispozitive mobile.