CEO-ul Walt Disney Bob Iger a lansat o diatribă împotriva rețelelor de socializare, apreciind că ele sunt un instrument de promovare redutabil de eficient, pe care Adolf Hitler l-ar fi adorat, potrivit revistei Variety, scrie Reuters.
”Acesta este instrumentul de promovare cel mai eficient la care poate visa un extremist, pentru că, în concepția lor, rețelele de socializare oferă o versiune îngustă a lumii, filtrând tot ceea ce pare să vină să ne pună în discuție credințele, validându-ne totodată convingerile și amplificându-ne temerile cele mai profunde”, a declarat el joi, cu ocazia recepției unui premiu umanitar decernat de Centrul Simon Wiesenthal, scrie News.ro.
Bob Iger a denunțat de asemenea rețelele de socializare din cauza rolului lor în propagarea discursului urii, apreciind că acest lucru dă impresia - eronată - că toată lumea împărtășește aceleași opinii.
”Ura și furia ne antrenează către abis încă o dată”, a apreciat el, subliniind că ele contaminează discursul public și transformă țara și cultura în ceva total de nerecunoscut celor care continuă să creadă în bună-cuviință și în drepturile omului.