Dan Ostahie, proprietarul grupului electro-IT Altex, estimează că, în acest an, vânzările de Black Friday vor atinge 75 de milioane de euro, fără TVA, iar afacerile companiei vor ajunge la 450 de milioane de euro pentru întreg anul 2015.
Campania Black Friday a Altex și Media Galaxy din acest an se întinde pe 32 de zile, iar, potrivit reprezentanților companiei, sunt peste 1.500 de repere incluse. Anul trecut, atunci când campania s-a întins pe numai două săptămâni, retailerul a înregistrat vânzări de 55 de milioane de euro.
„Black Friday a fost un eveniment și a devenit o nevoie. (...) Piața de electro-IT a fost marcată în ultimii trei ani de promoții. Atunci vânzările sunt în creștere și scad în rest”, a spus Dan Ostahie.
Cele mai vândute produse de Black Friday au fost televizoarele, electrocasnicele mici, smartphone-urile, laptopurile și consolele de jocuri.
În ceea ce privește extinderea numărului de magazine, la sfârșitul lunii noiembrie, va fi inaugurat Media Galaxy în Timișoara. „Am încheiat anul trecut 85 de magazine, iar anul acesta vom încheia cu 90. Pentru anul următor, estimăm o creștere de 5-6 magazine, însă extinderea nu este semnificativă”, a mai declarat proprietarul grupului Altex din care fac parte brandurile Altex și Media Galaxy.
Deocamdată, grupul Altex a preluat cinci magazine ale Domo (unitățile din Focșani, Constanța, Târgoviște, Cluj și Pitești). „Vom analiza dacă mai este nevoie să preluăm și altele”, rezumă Dan Ostahie.