Google Maps anunță lansarea funcției Follow, care face peste noapte din cea mai populară aplicație de explorare un concurent pentru paginile de Facebook.
Tab-urile care corespund entităților comerciale din Google Maps vor afișa noul buton Follow, prin care utilizatorii se pot abona la un flux de noutăți legate de compania respectivă.
Practic, un utilizator care mănâncă frecvent la un anumit restaurant sau cumpără cărți noi de la o librărie, poate folosi noua funcție pentru a primi update-uri legate de noutățile disponibile sau evenimentele ce urmează a fi organizate de acestea.
Noutățile vor fi afișate într-un tab dedicat din Google Maps, numit For You. Deocamdată, acest tab nu este disponibil decât într-un număr limitat de țări care nu include România, dar va beneficia de o extindere pe viitor.
CITEȘTE ȘI Acțiunile Alphabet au scăzut cu până la 6% după rezultate trimestriale sub așteptăriNoua facilitate va reprezenta un motiv în plus pentru business-urile prezente pe Google Maps să acorde atenție imaginii pe care o au în cadrul serviciului. Update-urile în timp real trimise prin Google Maps au potențialul de a atrage rapid clienții, ajungând la aceștia direct, nu întârziate din cauza algoritmului de rankare, cum este cazul pe Facebook.
Funcția Follow va deveni disponibilă pe parcursul următoarelor săptămâni utilizatorilor de telefoanele cu Android, neavând deocamdată o dată estimată de lansare pentru iOS.
Tot cu titlu de noutate, proprietarii de magazine și restaurante pot folosi acum profilul business de Google Maps pentru a crea o entitate comercială chiar înainte (cu trei luni) de a fi oficial deschisă. Aceasta va fi vizibilă pe hartă și în căutările utilizatorilor, afișând sub nume data la care se va deschide.