Google va implementa noi facilități de shopping în paginile motorului de căutare, unde produsele aflate la reducere vor fi scoase în evidență.
Motorul de căutare Google continuă să se extindă în zona de shopping, chiar dacă riscă să se îndepărteze de scopul său inițial, și urmează să lanseze mai multe funcții în acest sens.
În primul rând, când utilizatorul caută un produs, Google va presupune că acesta vrea să-l cumpere și va afișa produsele aflate la reduceri în magazinele online. Google va include și cupoanele de reducere, pe care utilizatorul le poate copia și apoi folosi înainte să plătească pentru a obține reducerea.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Produsele aflate la reducere vor purta eticheta “Special Offer” în Google, pentru a fi scoase în evidență. Această facilitate va fi disponibilă atât în browser-ele mobile, cât și în cele pentru desktop.
În al doilea rând, Google va avea un comparator de oferte, în care acestea vor fi afișate una lângă alta pentru a putea fi observate mai ușor diferențele. Această facilitate va fi lansată la început doar pentru telefoanele mobile.
În fine, istoricul prețurilor va fi vizibil și în pagina principală a motorului de căutare. Disponibil până acum doar în secțiunea Shopping, acesta are rolul de arăta evoluția prețurilor, pentru a ajuta utilizatorul să decidă dacă prețul este într-adevăr bun sau este mai bine să aștepte scăderea acestuia.
Toate aceste noutăți vor deveni vizibile în cursul următoarelor săptămâni.