Google schimbă strategia și transformă serviciul de comunicare video Meet într-unul gratuit pentru toți utilizatorii. Anterior, Meet putea fi folosit doar în zonele de business și educație.
După ce, la începutul lunii, Google a decis să transforme Hangouts Meet în Meet și să-l ofere doar pentru clienții de business și din educație, gigantul american s-a răzgândit și deschide acum larg porțile serviciului său de conferințe video.
Astfel, Meet va putea fi în curând folosit de orice utilizator pe baza unui cont Google. Nu pot fi accesate în mod anonim conferințele, iar obligativitatea contului este o măsură de siguranță, menită să elimine problemele de intimitate cu care s-a confruntat Zoom.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Meet arată acum ca un concurent direct cu Zoom, însă decizia celor de la Google pare mai degrabă motivată de intrarea pe această zonă a Facebook, care a anunțat săptămâna trecută Messenger Rooms.
Limitele de participanți în cazul Meet sunt 100 de persoane pentru utilizatorii obișnuiți și 250 de participanți în cazul companiilor cu cont G Suite.
Până pe 30 septembrie, nu există nicio limită de timp pentru conferințele organizate cu Meet. După această dată, varianta gratuită va fi limitată la conferințe de o oră.
Google Meet poate fi folosit prin intermediul aplicațiilor mobile de Android și iOS, dar merge și direct din browser-ul web de desktop, fără a fi necesară instalare vreunui plugin.
Google a anunțat recent că Meet va fi integrat și în Gmail, iar acum această funcționalitate ar trebui să fie disponibilă tuturor utilizatorilor, nu doar celor care plătesc abonamente G Suite.
Conform gigantului american, Meet a găzduit 3 miliarde de minute de întâlniri video și a înregistrat 3 milioane de noi utilizatori în fiecare zi pe parcursul lunii aprilie. Doar săptămâna trecută, numărul zilnic de participanți în întâlniri Meet a trecut de 100 de milioane.