Secțiunea de știri din cadrul site-ului de desktop Google va avea în curând un nou design, care va face mai vizibile numele publisherilor.
În prezent, secțiunea de știri din Google este o listă de link-uri, înghesuite unul sub altul, care nu corespunde principiilor de design actuale ale companiei.
Compania americană, al cărei focus s-a mutat masiv în ultimii ani de la îmbunătățirea produselor actuale la proiectele de viitor și monetizarea prin reclame, va schimba, în sfârșit, felul în care arată secțiunea de știri a motorului său de căutare.
În primul rând, din preview-ul făcut de Google, pagina de știri este mult mai aerisită. Sunt prezente mai puține știri, există mai mult spațiu alb, însă designul este mai ușor pentru ochi și mai modern.

Pagina de știri din Google pare inspirată din serviciul Google News și are inclusiv un carusel în partea de sus a ecranului, acolo unde apar cele mai importante articole pentru subiectul căutat.
Noul design pune mai mult accent pe brandul publisher-ului, al cărui nume este acum mult mai vizibil. Acesta este însoțit și de favicon-ul site-ului, ceea ce-i crește și mai mult vizibilitatea.
Noul design va fi vizibil tuturor utilizatorilor în decursul următoarelor săptămâni.