Pentru a ține pasul cu Microsoft, Google s-a grăbit să facă disponibil chatbot-ul Bard, la care au acum acces un număr limitat de utilizatori.
Un număr redus de oameni din Statele Unite și Marea Britanie au primit acces la Bard, chatbot-ul pe care Google se pregătește să-l lanseze ca răspuns la cel implementat deja de Microsoft în motorul de căutare Bing.
Bard este descris de oficialii Google drept un experiment aflat la început, care nu reprezintă un înlocuitor pentru motorul de căutare al companiei, ci, mai degrabă, o completare a acestuia.
CITEȘTE ȘI Adobe a prezentat o serie de instrumente bazate pe AIFelul în care Google vorbește despre propriul chatbot pare să fie modul gigantului american de a-și limita încă de la început responsabilitatea pentru viitoarele posibile izbucniri și informații false pe care Bard le-ar putea genera.
Este greu de făcut în acest moment o comparație cu Bing, ținând cont că Bard nu are încă mulți utilizatori și nu a apucat să răspundă la multe întrebări. Cei care au apucat să-l testeze spun că Bard răspunde mai rapid la întrebări, dar Google a impus mai multe limitări, chatbot-ul având mai puțină libertate de răspuns.
Google a devenit mai precaut în ceea ce privește chatbot Bard, după ce, în urma unei informații false strecurate chiar în materialele de promovare, acțiunile companiei au scăzut, ștergând 100 de miliarde de dolari din capitalizarea acesteia.