Serviciul de comunicare video pentru zona de enterprise a Google se bucură de o creștere meteorică pe fondul izolării sociale.
Hangouts Meet, serviciul de comunicare video din cadrul G Suite, pachetul de instrumente office cloud al Google, care concurează cu Office 365, al Microsoft, se numește acum Google Meet.
Google a ținut să renunțe la brandul Hangouts, care a fost asociat și încă este cu aplicația de consumer, care, la rândul ei, a avut o istorie zbuciumată, cu numeroase schimbări destul de neinspirate.
CITEȘTE ȘI Facebook lansează o aplicație de comunicare pentru cupluriGoogle Meet, conform companiei americane, a crescut din ianuarie până în prezent de 25 de ori și adaugă 2 milioane de utilizatori pe zi.
Google nu face public numărul efectiv al celor care folosesc aplicația Meet, semn că acesta este modest, în comparație cu concurența.
În schimb, Google anunță că G Suite, pachetul din care face parte și Meet, are acum 6 milioane de companii plătitoare.
G Suite a crescut cu 1 milion de abonați față de februarie 2019, ceea ce nu este neapărat impresionant.
Google este challenger-ul în această zonă, a serviciilor office cloud pentru companii. La ultima estimare, în 2018, Google deținea 10,4% din piața pe care Microsoft o domina, având 87,5%.