Google a anunțat o îmbunătățire a graficii folosite de asistentul său digital pentru afișarea rezultatelor la întrebările utilizatorilor.
În loc să se limiteze la text, ca până acum, unele din răspunsurile pe care Google Assistant le va oferi utilizatorilor vor include elemente grafice precum cele care se regăsesc deja în motorul de căutare pentru web.
Vor beneficia de formate grafice mai bogate răspunsurile care includ, printre altele, evoluția acțiunilor la bursă, rasele de animale, evenimentele și punctele de interes de pe hartă, activitățile sportive și călătoriile.
CITEȘTE ȘI Criminalitate informatică pe Facebook: zeci de grupuri cu sute de mii de membriiCeea ce Google nu a anunțat dar se poate deja observa în unele cazuri, este că asistentul său digital a început deja să afișeze reclame în cadrul unora dintre răspunsurile pe care le oferă.
Spre exemplu, unul din primele domenii în care sunt afișate reclame de Google Assistant este turismul. Căutarea unui hotel va duce la afișarea unui număr mare de rezultate sponsorizate de servicii precum Booking, AirBnb și altele.
Deși nu este o mutare surprinzătoare din partea celor de la Google, unii utilizatori ar putea argumenta că reclamele afișate în cadrul răspunsurilor nu au deloc rolul de a îmbunătăți experiența, ci din contră.