După un trimestru cu un profit aflat în mare scădere, una dintre părțile pozitive evidențiate de Samsung este performanța celei mai noi serii de smartphone-uri de top, Galaxy S23.
Cu puțin timp înainte de lansarea pe piață japoneză, Samsung a oferit câteva informații preliminare despre vânzările seriei Galaxy S23, care este deja disponibilă în mai multe regiuni ale lumii.
În primul trimestru al anului, Samsung a vândut 11 milioane de telefoane din seria Galaxy S23, cu 50% mai mult decât seria precedentă.
CITEȘTE ȘI Investitorii la Samsung se pregătesc pentru cel mai slab profit din ultimii 14 aniÎn America de Sud, Galaxy S23 se vinde de 1,7 ori mai bine decât seria Galaxy S22. Perfomanța este de 1,5 ori mai mare în Europa și Orientul Mijlociu și de 1,4 ori mai bună în India.
În Coreea de Sud, a fost nevoie de același interval de timp pentru ca Galaxy S23 să ajungă la un milion de unități vândute. Atingerea acestui prag este sărbătorită de producător cu diverse facilități oferite, precum vouchere.
Cât despre performanța individuală a modelelor din serie, Samsung spune că Galaxy S23 Ultra reprezintă 60% din vânzări, în vreme ce Galaxy S23 și Galaxy S23+ au fiecare câte 20 de procente.
Samsung, care va lansa seria Galaxy S23 pe 20 aprilie în Japonia și unele țări din și Africa, și-a văzut profitul operațional scăzând cu peste 95% în primul trimestru al acestui, cauză din care va reduce semnificativ producția de cipuri.
Divizia de smartphone-uri, pe de altă parte, și-a crescut profitul cu 123% față de trimestrul anterior.