Pentru fiecare zi fără internet, utilizatorii britanici primesc 8 lire sterline drept compensație de la furnizorul la care sunt abonați.
O nouă reglementare voluntară la care au aderat majoritatea furnizorilor de internet din Marea Britanie prevede plata de compensații financiare abonaților în cazul în care funcționarea serviciului contractat este întreruptă.
Dacă accesul la internet sau telefonie fixă nu este restabilit în două zile, pentru fiecare zi de nefuncționare ISP-ul va plăti abonatului 8 lire sterline.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compensații similare sunt prevăzute și pentru cazurile în care reprezentanții companiei nu ajung la întâlnirile fixate sau acestea sunt anulate la mai puțin de 24 de ore de la data stabilită. În această situație, valoarea compesanției este de 25 de lire sterline.
De asemenea, în cazul în care instalarea unui serviciu nu se face la data stabilită, se va plăti o compensație de 5 lire sterline pentru fiecare zi de întârziere.
Utilizatorii nu trebuie să facă vreo cerere specială pentru a primi compensațiile. Acestea vor fi operate automat în urma raportării nefuncționării serviciului, dacă defecțiunea nu este rezolvată în două zile.
Conform estimărilor realizate de Ofcom, arbitrul telecom din Marea Britanie, furnizorii care nu-și îmbunătățesc serviciile ar putea ajunge să plătească anual compensații în valoare de 142 de milioane de lire sterline.