YouTube intră cu versiunea beta a YouTube Shorts în România. Prezentat pentru prima dată în septembrie 2020, YouTube a extins serviciul Shorts în 26 de țări și va fi disponibil acum în peste 100 de țări, unde este disponibil YouTube.

Instrumentele de creație Shorts includ o cameră pentru combinarea mai multor decupaje video, posibilitatea de a înregistra cu muzică, de a alege setările de viteză.

Investiția vine în timp ce platformele concurează între ele pentru a atrage tinerii creatori care atrag un număr uriaș de urmăritori – și au un mare potențial de câștig - prin filmarea unor scenete scurte de comedie și rutine de dans.
Aplicația virală TikTok a lansat tendința clipurilor video în format scurt și a fost rapid copiată de alte aplicații, cum ar fi Reels, a Instagram, platformă deținută de Facebook, Spotlight Snapchat și Shorts YouTube.

YouTube a anunțat că noul fond va plăti lunar mii de creatori ale căror videoclipuri de pe Shorts atrag cel mai mult angajament de la spectatori.
Site-ul video a adăugat că va începe să testeze reclame pe Shorts.