Cea mai populară platformă de video își va întâmpina cât de curând utilizatorii cu o inflație de reclame de produs care îi va trimite pe aceștia direct pe site-ul producătorului pentru achiziție.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.
Alături de reclamele de lângă video, de sub video, de deasupra videoului, dinainte de începerea videoului, din timpul videoului și de după terminarea videoului, YouTube dă drumul acum la ceea ce numește “Shopping ads”.
Aceste reclame vor fi afișate pe prima pagina și pe alte secțiuni principale, precum și în paginile de căutări. Puma este partenerul exclusiv ales de YouTube pentru început, însă utilizatorii vor vedea în curând multe, foarte multe alte brand-uri care-și vor promova astfel produsele.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La fel ca restul reclamelor Google, și acestea vor fi targetate pe baza intereselor utilizatorilor, așa cum reies acestea din tonele de date colectate de gigantul american.
Vizual, reclamele de shopping vor include poză, nume și preț și vor fi suficient de mari încât să nu fie trecute ușor cu vederea. Ajută și faptul că vor fi afișate foarte sus în pagină. De exemplu, în pagina de căutare, reclamele vor apărea deasupra rezultatelor propriu-zise.
Același tip de reclamă, va fi implementat de Google și în alte produse, precum secțiunea de imagini a motorului de căutare pe care-l deține.
Cu aceeași ocazie, Google anunță că și vechile reclame vor fi modificate astfel încât să fie mai atractive, să ofere mai multe informații și includă mai multe elemente call-to-action care să crească conversia.