Exodul utilizatorilor WhatsApp către Telegram și Signal a continuat și în ultimele zile, iar Facebook încearcă să-și apere produsul inclusiv prin reclame de o pagină în ziare.
De când a comunicat noua politică de utilizare și a început exodul utilizatorilor, WhatsApp a încercat prin mai multe mijloace să-și convingă utilizatorii să nu plece. A început cu mesaje în rețelele sociale ale companiei și a continuat cu postări personale ale mai multor executivi Facebook, care au încercat să arate câtă intimitate oferă WhatsApp.
CITEȘTE ȘI European Food&Drink pășește în 2021 fără datorii la bugetele de stat. Contribuții achitate în ultimul an de peste 110 milioane de euroExodul a continuat, iar următoarea mutare a WhatsApp a fost promovarea acelorași mesaje în ziare, acțiune care se întâmplă deja în India. Compania americană a cumpărat reclame de dimensiunea unei întregi pagini, prin care încearcă să comunice aceleași mesaje ca și pe rețelele sociale.
India este cea mai mare piață pentru WhatsApp și una dintre cele vizate direct de noile clauze privind gestionarea datelor. În India, WhatsApp are un serviciu de shopping, iar datele personale generate de cumpărături și plăți sunt printre cele care vor ajunge la Facebook pentru a fi folosite pentru targetarea reclamelor.
CITEȘTE ȘI 9695 lansează în România primul card de asistență rutieră destinat automobilelor 100% electriceÎn urmă cu câteva zile, WhatsApp a anunțat că va amâna aplicarea noilor politici de intimitate. Acestea vor intra în vigoare din 15 mai, în loc de 8 februarie, compania americană sperând că apele se vor liniști până atunci.
Între timp, un număr de utilizatori de ordinul cel puțin al zecilor de milioane se pare că a decis să folosească alt serviciu de comunicare în locul WhatsApp, marii beneficiari fiind Telegram și Signal.
Telegram a numărat și peste 25 de milioane de utilizatori noi pe zi, de când WhatsApp a anunțat noile clauze, iar Signal abia duminică a rezolvat o problemă de funcționare generată de afluxul mare de utilizatori noi.