Rețeaua de socializare a lui Donald Trump, Truth Social, lansată de doar câteva zile, riscă să se confrunte deja probleme juridice, deoarece logoul societății - o majustuclă ”T” albă spartă, pe un fond albastru - seamănă puternic cu cel al întreprinderii britanice de panouri solare pe camioane Trailar, care a anunțat o acțiune în justiție în vederea protejării mărcii sale, relatează AFP.
Această asemănare izbitoare a fost relevată de către un utilizator al rețelei de socializare Twitter, care compară cele două logouri, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Societatea britanică Trailar a reacționat imediat pe Twitter și a cerut un număr de telefon al unui avocat.
”Este genial să-l vezi pe Donald Trump susținând o întreprindere de dezvoltare durabilă în plină creștere! Poate că ar trebui să întrebe data viitoare”, declară compania, care-i ”tăguiește” pe fiul Donald Trump, Donald John Trump, dar și pe fiica acestuia Ivanka Trump și pe soția miliardarului, Melania Trump, în contextul în care nu se poate adresa în mod direct fostului președinte al Statelor Unite pe Twitter, la care i-a fost interzis accesul în ianuarie 2021.
Un reprezentant de marketing al Trailar, Matthew Summers, declară Daily Beast că întreprinderea se află în căutarea unui ”avocat pentru a înțelege următoarele etape și opțiunile disponibile pentru a-și proteja marca”.
Truth Social - disponibilădoar în magazinul de aplicații al Apple în Statele Unite - a demarat în trombă și a obținut luni rangul de cea mai descărcată aplicație gratuită a momentului în App Store US.
CITEȘTE ȘI Aeroporturile din România investesc în tehnologii de ultimă generațieÎnsă numeroase persoane se plâng de probleme cu accesul la serviciu.
Utilizatori care au precomandat aplicația, nu au reușit să-și finalizeze înscrierea și au primit un mesaj de eroare în etapa finală.
O problemă juridică riscă, de-acum, să se adauge problemelor tehnice.