Pagina principală a Spotify își schimbă formatul pentru a face loc numeroaselor tipuri de conținut disponibil în cadrul platformei, într-o nouă mișcare care ar putea nemulțumi utilizatorii interesați doar de muzică.
Spotify a prezentat un nou design pentru ecranul principal al aplicației sale de streaming, care împrumută în mod cât se poate de vizibil elemente de la platformele sociale.
Sub albumele și listele de melodii din primul ecran își face acum loc un flux de conținut cu imagini mari prin care utilizatorul va naviga pe verticală, la fel ca într-un newsfeed, pentru a descoperi conținut nou.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noul design pune accent pe imagini mari și folosește mult funcția autoplay. De exemplu, un podcast video care apare în noul ecran principal va începe să fie redat automat, încercând să convingă utilizatorul să-l asculte.
Prin noul design, compania încearcă să scoată în față toate formele de conținut pe care le oferă și în care a investit mulți bani în anii trecuți, de la podcast-uri la cărți audio (acolo unde sunt disponibile).
Anunțul a fost făcut în cadrul evenimentului Stream On, pe care Spotify îl organizează în fiecare an. Mulți dintre utilizatorii Spotify sperau să audă ceva nou legat de calitatea lossless a muzicii, pe care compania a promis-o în urmă cu doi ani, însă, din păcate, Spotify a ignorat, din nou, acest subiect.