Serviciul suedez de streaming audio lansează un nou homepage pentru aplicația mobilă, care promite să faciliteze accesul la conținutul preferat al utilizatorilor.
Spotify anunță lansarea unui nou ecran principal pentru aplicațiile sale mobile, care aduce în prim-plan toate tipurile de conținut pe care utilizatorul le accesează în mod frecvent.
Primul element este o formulă de salut, precum “Bună dimineața” sau “Bună seara”, pe care Spotify o va schimba automat pe parcursul zilei.
CITEȘTE ȘI Spotify lucrează la propriul asistent digitalUrmează, pe aproximativ o treime din ecran, o secțiune care afișează conținutul accesat frecvent de utilizator, indiferent că este vorba de albume, playlist-uri sau podcast-uri.
Această secțiunea are mereu 6 elemente, organizate pe două coloane și trei rânduri.
A doua secțiune de conținut este cea care afișează recomandările pe care Spotify la realizează pe baza conținutului preferat al utilizatorului. Și aici, conținutul este amestecat, neexistând o delimitare clară între muzică și podcast-uri.
Apoi, ecranul principal continuă cu secțiunile obișnuite, care includ liste populare de melodii, recomandări de albume, artiști și podcast-uri.
Noul homepage Spotify ar trebui să apară tuturor utilizatorilor, indiferent de platformă și tipul abonamentului, începând de astăzi.