FOTO Nokia - nou logo, pentru prima dată în aproape 60 de ani

FOTO Nokia - nou logo, pentru prima dată în aproape 60 de ani
scris 27 feb 2023

Nokia a anunțat planurile de a-și schimba identitatea mărcii, cu un nou logo, pentru prima dată în aproape 60 de ani, în timp ce producătorul de echipamente de telecomunicații se concentrează pe creșterea agresivă, transmite Reuters.

Noul logo cuprinde cinci forme diferite care formează cuvântul NOKIA. Compania a renunțat la culoarea albastră iconică a vechiului logo, pentru o gamă de culori, în funcție de utilizare, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Xiaomi a lansat noile telefoane. Prețurile pentru România CITEȘTE ȘI VIDEO Xiaomi a lansat noile telefoane. Prețurile pentru România
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”A existat o asociere cu smartphone-urile și în prezent suntem o companie de tehnologie de afaceri”, a declarat directorul general Pekka Lundmark, într-un interviu pentru Reuters.

El a vorbit înaintea unei actualizări de afaceri a companiei, în ajunul evenimentului anual Mobile World Congress (MWC), care se deschide luni la Barcelona și care se va desfășura până pe 2 martie, scrie News.ro.

După ce a preluat postul de top la compania finlandeză aflată în dificultate, în 2020, Lundmark a stabilit o strategie cu trei etape: resetare, accelerare și scalare.

Cu etapa de resetare finalizată, Lundmark a spus că începe a doua etapă.

În timp ce Nokia încă își propune să-și dezvolte activitatea de furnizor de servicii, unde vinde echipamente companiilor de telecomunicații, principalul său obiectiv este acum să vândă echipamente altor companii.

”Am avut o creștere foarte bună de 21%, anul trecut, în întreprinderi, ceea ce reprezintă în prezent aproximativ 8% din vânzările noastre, (sau) aproximativ 2 miliarde de euro (2,11 miliarde de dolari). Vrem să ducem asta la două cifre cât mai repede posibil”, a spus Lundmark.

Principalele firme de tehnologie au colaborat cu producători de echipamente pentru telecomunicații, cum ar fi Nokia, pentru a vinde clienților rețele private 5G și echipamente pentru fabrici automatizate, mai ales în sectorul de producție.

Nokia intenționează să revizuiască calea de creștere a diferitelor sale afaceri și să ia în considerare alternative, inclusiv vânzări de active.

"Semnalul este foarte clar. Vrem doar să fim în afaceri în care putem vedea leadership global", a spus Lundmark.

FOTO Nokia - nou logo, pentru prima dată în aproape 60 de ani

Mișcarea Nokia către automatizarea fabricilor și centrele de date o plasează în concurență cu marile companii de tehnologie, cum ar fi Microsoft și Amazon.

”Vor fi mai multe tipuri de situații, uneori vor fi partenerii noștri... uneori pot fi clienții noștri... și sunt sigur că vor exista și situații în care vor fi concurenți”, a arătat Lundmark.

Piața de vânzare a echipamentelor de telecomunicații este sub presiune, mediul macroeconomic afectând cererea de pe piețele cu marjă ridicată, cum ar fi America de Nord, care este înlocuită de creșterea în India, cu marjă scăzută, ceea ce a determinat rivala Ericsson să concedieze 8.500 de angajați.

”India este piața noastră cu cea mai rapidă creștere, care are marje mai mici – aceasta este o schimbare structurală”, a spus Lundmark, adăugând că Nokia se așteaptă ca America de Nord să fie mai puternică în a doua jumătate a anului.

viewscnt
Afla mai multe despre
nokia
logo