Meta încearcă din răsputeri să-și modifice platformele sociale pe care le deține pentru a concura cu TikTok, în cazul Instagram, după introducerea Reels, sunt testate designuri inspirate și ele de la TikTok.
Pentru a concura cu TikTok, Instagram încearcă să-l copieze cu totul. După ce a preluat ideea clipurilor video scurte (care, între timp, au devenit mai lungi), platforma socială deținută de Meta încearcă să copieze și designul „full screen”.
După un design semi full screen pe care l-a testat începând cu luna mai, Instagram a început acum să testeze un design care duce ideea de full screen aproape la extrem.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În noul design, cu excepția barei de butoane de jos, care rămâne pe un fundal negru, tot restul ecranului este acum ocupat de conținut, fie acesta video sau imagine.
Toate celelalte elemente, de la butoanele de interacțiune cu conținutul și numărul de like-uri și comentarii din partea de jos ecranului, până la funcțiile de postare, accesare a notificărilor și chiar logo-ul Instagram din partea de sus, sunt afișate, cu transparență, peste conținut.
Acest al doilea design inspirat de la TikTok, pe care Instagram îl testează, copiază complet interfața aplicației chinezești, după ce primul mai lăsa un spațiu liber pentru elementele grafice deasupra conținutului.
În curând, tot de teama TikTok, postările din Instagram vor putea fi văzute și pe Facebook, conform unor documente interne Meta, care plănuiește mai multe schimbări ce vizează concurența cu Instagram, inclusiv reintegrarea Messenger în Facebook.