Utilizatorii Instagram pot acum să urmărească tag-urile, la fel cum urmăresc utilizatorii de al căror conținut sunt interesați.
Tag-urile sunt o parte importantă a unei rețele sociale, ele ajutând la organizarea conținutului masiv al acestora pe subiecte de interes. Popularizate de Twitter, acestea au fost adoptate ulterior de numeroase alte produse, inclusiv de Facebook.
Instagram, produs deținut de Facebook, folosește și el tag-uri. Acestea sunt principalul mijloc de descoperire și popularizare a conținutului în cadrul rețelei. Spre exemplu, o poză însoțită de tag-uri va fi văzută de mult mai multe persoane decât dacă nu ar fi avut tag-uri, deoarece tag-urile au rolul de a o livra și în afara cercului de urmăritori.
CITEȘTE ȘI Atacurile cibernetice în 2018: Instrumentele agențiilor de spionaj vor ajunge pe mâna hackerilorAcum, Instagram permite utilizatorilor să urmărească tag-urile, așa cum urmăresc alți utilizatori. Această funcție îmbunătățește exponențial utilitatea tag-urilor și a rețelei sociale per ansamblu.
Prin urmărirea unui tag, utilizatorul urmărește, de fapt, un topic. Așa cum pe Twitter se poate abona, de exemplu, la tag-ul #iPhoneApps pentru a urmări postările legate de aplicații de iPhone, pe Instagram utilizatorul poate urmări conținutul care corespunde unui domeniu de interes.
Pagina unui tag de pe Instagram, care grupează imaginile și filmările care includ în descriere sau comentarii tag-ul respectiv, afișează acum buton-ul Follow, prin care se realizează urmărirea efectivă a acestuia.
CITEȘTE ȘI Apple a confirmat cumpărarea aplicației ShazamDin momentul abonării, pentru utilizator se schimbă două lucruri. În primul rând, conținutul cu tag-ul respectiv îi va apărea în feed, așa cum apare conținutul de la utilizatorii pe care-i urmărește.
În al doilea rând, pagina cu entitățile urmărite din cadrul profilului personal este acum împărțită în două tab-uri: utilizatori și tag-uri. Mergând la profilul personal și intrând la secțiunea Following - Hashtags utilizatorul poate vedea toate tag-urile la care s-a abonat. Tot de aici se poate dezabona la tag-urile urmărite.
Urmărirea tag-urilor va transforma Instagram, care, pentru mulți utilizatori, va deveni dintr-o dată o aplicație și o rețea socială mult mai interesantă. Pentru Facebook pe de altă parte, câștigul vine din faptul că utilizatorii vor avea un motiv în plus să petreacă mai mult timp pe Instagram, ceea ce va duce, automat, la afișarea mai multor reclame.