Secțiunea de căutare a imaginilor din Google reușește prin noul aspect să împace experiența utilizatorului cu prioritățile financiare ale companiei.
Google Images, secțiunea de căutare a imaginilor din cadrul celui mai folosit motor de căutare, are un nou design care, deși nu vine cu un aspect radical schimbat, îmbunătățește într-o bună măsură experiența de utilizare.
Panoul care deschide imaginea pe care s-a dat click s-a mutat acum în partea dreaptă a ecranului și rămâne fix - nu-și schimbă poziția pe măsură ce utilizatorul derulează în jos, căutând alte imagini.
În primul rând, mutarea de jos în dreapta a panoului cu imaginea deschisă este mult mai practică pentru utilizator prin prisma lățimii ecranelor de PC. Suprafața utilă este folosită mai eficient acum.
CITEȘTE ȘI Smartphone-urile Samsung au viteze mai mari de download decât Huawei și iPhoneÎn al doilea rând, în cazul produselor, care se află în centrul schimbărilor de design ale secțiunii de căutare a imaginilor, sunt afișate acum mai multe informații, printre care denumirea, brandul producătorului, prețul etc.
Acest aspect este important pentru că Google vrea să vândă direct produse prin intermediul funcției de căutare a imaginilor. De altfel, panoul fix cu imaginea deschisă permite utilizatorul să compare produsul respectiv cu altele, pe măsură ce derulează pagina în jos.
Google păstrează comportamentul click-ului pe imagine introdus cu ocazia update-ului anterior. Pentru a contribui și la traficul site-urilor ale căror imagini le folosește, Google trimite utilizatorul în pagina articolului în loc să deschidă direct imaginea.
Gigantul american se concentrează mult în ultima vreme pe vânzarea de produse direct din serviciile și aplicațiile sale.
Google a mai testat în ultima vreme acest gen de funcții, pe lângă motorul său de căutare, în Google Assistant și în clipurile de pe YouTube, unde speră ca utilizatorii să cumpere produse cu un singur click în timp ce se uită la anumite filmări, precum recenziile de smartphone-uri.