Versiunea pentru telefoane a paginilor cu rezultate Google primesc modificări grafice subtile, dar totodată semnificative.
Modificările aduse de noul design vor fi cu greu observate de cei care se grăbesc să acceseze rezultatele căutărilor, însă vor fi pe placul site-urilor și a creatorilor de conținut.
Asta pentru că, în noul design, numele site-ului și favicon-ul acestui vor fi afișate deasupra link-ului care duce către pagină. Această abordare aduce un plus de vizibilitate în special pentru brandul site-urilor care rankează bine în Google și ocupă primele poziții.
O modificare subtilă dar la fel de semnificativă o primesc și anunțurile sponsorizate. Elementul grafic ce marchează reclamele este mutat deasupra link-ului, pe rândul în care este afișat numele site-ului.
CITEȘTE ȘI După Google, o nouă lovitură pentru HuaweiPe de altă parte, acest element nu mai este încadrat de un chenar, ceea ce-l face mai puțin vizibil. Este în interesul Google ca utilizatorii să nu mai observe la fel de ușor diferența dintre rezultatele organice și reclame, pentru ca aceștia să nu se mai ferească să dea click pe reclame.
Google susține că a făcut aceste schimbări de design pentru a pregăti modificările viitoare pe care le face paginilor de rezultate. Cardurile care conțin rezultatele căutărilor vor afișa pe viitor mai multe informații și butoane pentru acțiuni.
Recent, Google a anunțat că va îmbunătăți pagina de rezultate cu mai multe elemente grafice, inclusiv cu elemente de realitate augmentată în unele cazuri.
Google va afișa în curând reclame sub forma de imagini în cadrul versiunii mobile și a aplicației sale mobile, într-o schimbare de atitudine radicală de la politica ce prevedea numai folosirea textului și a link-urilor.