Bife albastre, care seamănă cu cele care au creat haos pe Twitter în ultima vreme, vor fi afișate de Gmail pentru a ajuta utilizatorii să identifice sursele legitime.
Pe viitor, în dreptul expeditorului a cărui identitate a fost verificată și în care utilizatorul poate avea încredere, Gmail va afișa o bifă albastră, nu foarte diferită de cea de pe Twitter.
Această funcționalitate ar trebui să ajute utilizatorul să facă distincția între mesajele care vin de la surse de încredere și posibile tentative de phishing.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La baza noilor bife albastre stă BIMI (Brand Indicators for Message Identification), o funcționalitate mai veche, prin care companiilor li se cere să-și autentifice logo-ul pentru a fi folosit ca avatar. Companiile care s-au verificat anterior în acest fel vor primi automat bifa albastră.
Dacă țin pentru câteva secunde cursorul deasupra noii bife albastre, utilizatorii vor vedea un mesaj care le va spune că expeditorul a fost verificat și că, într-adevăr, deține domeniul și logo-ul.
Același sistem de verificare va fi folosit în ceea ce privește spam-ul și va fi de folos ambelor părți - mesajele expeditorilor verificați vor ajunge în Inbox-ul destinatarului, în loc să fie marcate, din greșeală, ca spam.
Noua funcționalitate a început deja să fie implementată treptat atât pentru Workspace, cât și pentru utilizatorii individuali, astfel că utilizatorii Gmail vor începe, în curând, să vadă noile bife albastre.