Facebook a anunțat că va lansa în curând un update pentru aplicația sa mobilă, care va aduce un nou design și o reorganizare a principalelor categorii.
Grupurile vor deveni cel mai important element al noii versiunii de Facebook. Pictograma care facilitează accesul la grupuri va fi plasată în centrul barei de butoane pentru a fi mai ușor accesibilă și pentru a încuraja folosirea grupurilor de discuții.
Acestea vor beneficia de o secțiunea similară newsfeed-ului, care va afișa cele mai interesante postări din grupurile pe care utilizatorul le accesează cel mai frecvent.
Conform celor de la de la Facebook, peste 400 de milioane de utilizatori ai rețelei sociale fac parte din cel puțin un grup de discuții pe un topic pe care-l consideră important.
De o atenție specială se bucură și partea de evenimente a rețelei sociale, considerată al doilea punct de focus al update-ului, după grupurile de discuții.
Facebook vrea ca noua secțiune de evenimente să fie locul pe care utilizatorii îl accesează prima oară atunci când sunt în căutarea unor evenimente care se desfășoară în apropiere.
Această secțiune organizează evenimentele în funcție de locul în care se desfășoară și de data la care au loc, putând fi ușor găsit în cadrul unui calendar intuitiv. Domeniile de interes și prietenii care participă sunt alte două elemente pe baza cărora vor fi afișate evenimente noi.
Noul design elimină albastrul tradiționalul din partea superioară a aplicației, care este acum mult mai albă. De asemenea, spun cei de la Facebook, aplicația ar trebui să fie și mult mai rapidă după ce a suferit un nou proces de optimizare.
Update-ul a fost deja lansat atât pe iOS, cât și pe Android, urmând să fie disponibil în zilele următoare pentru toți utilizatorii.