Google a anunțat că noul sistem de blocare a reclamelor din browser-ul Chrome va intra în efect la nivel global din data de 9 iulie.
Din 9 iulie, toate reclamele care contravin regulilor stabilite de organizația Coalition for Better Ads' Better Ads Standards vor fi blocate în toată lumea de cel mai popular browser web.
Din Coalition for Better Ads' Better Ads Standards fac parte mai mulți publisheri importanți și mari companii de tehnologie, inclusiv Google și Facebook.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conform regulilor acestei organizație, vor fi blocate 12 tipuri de reclame care afectează grav experiența utilizatorilor, printre care popup-urile, clipurile video care pornesc automat și reclamele care acoperă cea mai mare parte a conținutului.
Dacă un site afișează în mod repetat unele din aceste reclame, Google Chrome va bloca afișarea tuturor reclamelor de pe acel site, inclusiv a celor care nu contravin regulilor.
Google pune la dispoziția agențiilor de publicitate și site-urilor instrumentele necesare verificării propriilor reclame, pentru a afla dacă acestea sunt sau nu conforme normelor stabilite de Coalition for Better Ads' Better Ads Standards.
Aceste filtre, care vor deveni active la nivel global din vara acestui an, sunt active din 2018 în Statele Unite, Canada și Europa.
Cei de la Google susțin ca noul sistem a determinat publisherii să adopte reclame conforme și că două treimii dintre cei care rulau reclame neconforme înainte au renunțat la ele între timp.