Operatorul Telekom Romania a anunțat luni că a încetat contractele cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, ”ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română”.
”Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile”, a informat Telekom România.
De asemenea, rămân valabile și alte alternative pentru plata facturii Telekom, de exemplu modalitățile de plată precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), scrie News.ro.
”Telekom reamintește că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, la secțiunea Asistență”, informează compania.