Facebook va oferi utilizatorilor mai mult control asupra conținutului pe care-l văd în feed

Facebook va oferi utilizatorilor mai mult control asupra conținutului pe care-l văd în feed
scris 6 oct 2022

Două noi opțiuni vor permite utilizatorilor Facebook să influențeze algoritmul și conținutul ales de acesta să apară în newsfeed.

Prima dintre cele două opțiuni constă în două butoane afișate sub postări - „Show more” și „Show less”. Primul buton va indica algoritmului că postarea este pe placul utilizatorului, iar al doilea exprimă dezinteresul față de subiectul postării.

Urmărește-ne și pe Google News

În acest fel, pe de o parte, utilizatorii își pot crea un flux de conținut mai relevant, cu mai multe postări interesante. Pe de altă parte, cu fiecare apăsare a unui dintre cele două butoane, utilizatorii contribuie la îmbunătățirea algoritmului folosit de Facebook.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
WhatsApp vrea să interzică o funcție folosită de milioane de utilizatori CITEȘTE ȘI WhatsApp vrea să interzică o funcție folosită de milioane de utilizatori

Opțiunile exprimate prin folosirea celor două butoane vor fi luate în calcul de algoritm pe o perioadă de 60 de zile, ceea ce are sens, pentru că preferințele utilizatorilor se schimbă în timp, iar o apreciere își poate pierde din relevanță după o perioadă.

Cele două butoane vor fi afișate atât sub postările obișnuite din feed, cât și în cadrul secțiunii Reels, clona de TikTok a Facebook, care conține clipuri video verticale.

Chiar dacă cele două butoane nu vor fi afișate automat, utilizatorii le vor putea accesa folosind meniul deschis prin apăsarea butonului cu trei puncte afișat în dreptul fiecărei postări.

A doua opțiune de personalizare a feed-ului Facebook se va regăsi în cadrul meniului de configurare. Aici, utilizatorii vor putea alege cât de frecvent să vadă postări de la prieteni și familie, pagini și grupuri de discuție.

În dreptul fiecărei entități, utilizatorul va putea opta pentru afișarea unei cantități mai mari sau mai mici de conținut. De exemplu, un utilizator care vrea mai mult conținut de la persoanele cunoscute poate alege „normal” sau „more” la prieteni și familie, respectiv „less” la pagini și grupuri.

Noile opțiuni de personalizare a fluxului de conținut vor deveni vizibile utilizatorilor Facebook, treptat, începând cu zilele următoare.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
feed