Facebook va modifica platforma de publicitate plătită, pentru a preveni discriminarea din reclamele pentru angajări, imobiliare și cele referitoare la creditare, în urma unui acord convenit cu Uniunea Americană pentru Libertăți Civile (ACLU), transmite Reuters.
Operatorul rețelei de socializare va lua măsuri proactive pentru a împiedica advertiserii să discrimineze utilizatorii în funcție de rasă, sex sau vârstă, a anunțat ACLU într-un comunicat, scrie News.ro.
De la sfârșitul anului 2016, Facebook a resimțit presiuni legate de practicile în domeniul publicității țintite din partea ACLU, Outten & Golden, Communications Workers of America, persoanelor care își caută un loc de muncă și consumatorilor, precum și a organizațiilor pentru protejarea drepturilor civile și a accesului egal la locuințe.
Facebook a ajuns în trecut la un acord similar cu statul Washington, pentru a pune capăt publicității țintite discriminatorii, și a anunțat că a eliminat mii de categorii legate de atribute personale posibil discriminatorii, din instrumentele de excludere din publicitatea țintită.