Facebook va investi 1 miliard de dolari în creatori de conținut din media socială, până la sfârșitul anului 2022, într-o strategie de atragere a talentelor anunțată într-o săptămână în care TikTok a deveni prima aplicație concurentă destinată dispozitivelor mobile care a ajuns la 3 miliarde de descărcări la nivel global, transmite Reuters.
Investițiile Facebook vor include programe bonus pentru plata creatorilor care ajung la anumite praguri de referință pe platformele sale, inclusiv pe Instagram, și finanțarea utilizatorilor pentru a produce conținut, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Gigantul mediei sociale își pune fondurile la dispoziție pentru a atrage creatori cu un număr mare de urmăritori pe platforme precum YouTube, parte a grupului Alphabet, și aplicația pentru video-uri scurte TikTok.
Mai multe platforme de tehnologie importante sunt în ofensivă pentru a atrage personalități din media socială cu plăți noi și servicii.
TikTok s-a angajat să cheltuie 2 miliarde de dolari pentru a sprijini creatorii pe parcursul a trei ani.
Snapchat, deținută de Snap, obișnuia să plătească creatorilor un total de 1 milion de dolari pe zi pentru a posta videoclipuri populare pe serviciul său și afirmă că distribuie în continuare milioane de dolari pe lună pentru a sprijini creatorii prin intermediul programului său Spotlight.
"Cu un număr de 3 miliarde de descărcări, TikTok este a cincea aplicație, în affara jocurilor video, care se alătură unui nivel care a un domeniul exclusiv al Facebook", a declarat firma de informații mobile Sensor Tower.
CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?Facebook a declarat că bonusurile sale sunt deocamdată doar pe bază de invitație. Pe platforma sa principală, creatorii de videoclipuri și jucătorii online vor primi un bonus lunar dacă vor atinge repere cum ar fi difuzarea unui anumit număr de ore pentru a câștiga Stele, o formă de tipping digital pe care fanii o pot folosi pentru a plăti creatorii lor preferați în timpul videoclipurilor transmise în direct.
Programele bonus ale Instagram vor include stimulente pentru utilizarea Reels, funcția sa similară cu TikTok, care prezintă clipuri video scurte. Creatorii vor câștiga bani pe baza performanței videoclipurilor lor Reels, a spus compania.