Facebook anunță că a găsit, într-un final, o soluție pentru a nu le va mai sugera utilizatorilor săi să-și invite prietenii decedați la evenimente.
COO-ul Facebook, Sheryl Sandberg, anunță printr-o postare pe blogul companiei că inteligența artificială va fi folosită pentru ca profilurile celor decedați să nu mai apară în diverse secțiuni ale site-ului la un loc cu ceilalți utilizatori.
Fără a da foarte multe detalii privind acest proces, Sandberg a spus că, după moartea utilizatorilor, conturile vor fi marcate ca atare, iar AI-ul va avea grijă ca acestea să nu mai fie afișate fără discriminare de algoritmul rețelei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De-a lungul timpului, au existat numeroase cazuri în care Facebook a sugerat crearea prieteniilor cu persoane decedate, adăugarea acestora în grupuri de discuții sau chiar invitarea lor la anumite evenimente.
Totodată, Facebook va crea o secțiune special dedicată celor decedați, care se va numi Omagiu.
Noua secțiune va include postările omagiale făcute de rude sau prieteni chiar de pe contul celui decedat și le va separa de postările publicate de pe același cont în timpul vieții.
Vor avea drept să publice și să modereze posturi pe contul unui utilizator decedat, apropiații acestuia - rude sau prieteni - care au fost nominalizați de către persoana respectivă în timpul vieții.
Practic, fiecare utilizator Facebook va putea numi o persoană sau mai multe care să se ocupe de profilul personal după moarte.