Meta lucrează la ceea ce numește Centrul de Confidențialitate, o zonă care va grupa toate opțiunile privind intimitatea utilizatorilor de Facebook și va încerca să-i educe pe aceștia legat de ceea ce reprezintă opțiunile prezente.
Compania numită până nu demult Facebook a anunțat lansarea Privacy Center, o secțiune în care se regăsesc toate opțiunile privind intimitatea utilizatorilor.
Opțiunile din Privacy Center vor fi împărțite în cinci secțiuni: securitatea datelor, partajarea datelor, colectarea datelor, utilizarea datelor și reclame.
CITEȘTE ȘI Directorul Apple a câștigat de 1.400 de ori mai mult decât un angajat obișnuitMeta spune că noul Centru de Confidențialitate pune un mare accent pe educarea utilizatorilor, explicându-le acestora și ce reprezintă opțiunile prezentate.
Prin educarea utilizatorilor, Meta pare să spună că, în cazul în care apar incidente privind datele personale, responsabilitatea nu mai este a companiei, ci a utilizatorului care nu și-a configurat contul cum trebuie.
Pentru început, noul Privacy Center este vizibil pentru un număr redus de utilizatori de desktop din Statele Unite, însă, va fi, pe parcursul următoarelor luni, disponibil la nivel global.
Privacy Center va putea fi accesat în Facebook mergând la Settings > Privacy.