Facebook testează în Franța o nouă opțiune pentru aplicația de mesagerie, care permite utilizatorilor să trimită mesaje care dispar la o oră după ce au fost trimise, iar dacă reacțiile vor fi pozitive, funcția va fi extinsă și în alte țări.
“Realizăm un mic test în Franța în legătură cu o funcție care le permite utilizatorilor să trimită mesaje care dispar la o oră după ce au fost trimise. Mesajele care dispar oferă încă o opțiune distractivă care poate fi folosită în comunicarea pe Messenger. Suntem nerăbdători să auzim părerile oamenilor”, au declarat reprezentanții Facebook într-un comunicat.
Optiunea este, momentan, disponibilă utilizatorilor iOS și Android din Franța.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În prezent există și alte aplicații care permit trimiterea unor mesaje care se “autodistrug“, cea mai cunoscută fiind Snapchat, utilizată zilnic de circa 100 de milioane de utilizatori. Facebook a vrut să achiziționeze Snapchat în 2013, pentru suma de 3 miliarde de dolari, însă oferta a fost refuzată de CEO-ul Evan Spiegel, în vârstă de 25 de ani.
La finele lunii septembrie, Facebook avea 1,55 miliarde de utilizatori activi pe lună, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2014, 1,39 miliarde dintre aceștia accesând rețeaua de socializare de pe dispozitive mobile.
În primele nouă luni ale anului, veniturile Facebook au însumat 12,08 miliarde de dolari, înregistrând un avans de 40,3% față de perioada similară din 2014. Profitul net a fost de 2,12 miliarde de dolari în perioada ianuarie-septembrie, în scădere ușoară de la 2,23 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului precedent.