Pentru a-și rezolva problemele legale și financiare din Uniunea Europeană, Meta ia în calcul să lanseze un abonament, prin care utilizatorii să aibă acces la o versiune fără reclame a platformelor sale sociale.
Abilitatea Meta de a targeta utilizatorii eficient cu reclame a fost afectată semnificativ de noua legislație europeană, care a interzis microtargetarea pe baza unor criterii sensibile.
Ca o soluție la această problemă, compania americană ar putea lansa, doar în Europa, versiuni fără reclame pentru Facebook și Instagram, disponibile utilizatorilor pe bază de abonament lunar, susțin surse citate de The New York Times.
CITEȘTE ȘI Threads testează o funcție de căutare pentru conținutDacă informația se va concretiza, va fi pentru prima oară când Meta se abate de la strategia sa originală, prin care oferă acces gratuit pe bază de reclame, și, tot pentru prima oară când compania ar avea strategii diferite în Europa și Statele Unite.
Nu se știe în acest moment când ar putea lansa Meta aceste abonamente și care vor fi tarifele cerute.
Compania, care obține 10% din veniturile generate de reclame în Europa, speră că aceste abonamente, chiar dacă nu vor atrage mulți abonați, ar putea avea rolul de mai calma îngrijorările autorităților europene.