Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar rețeaua socială va dezactiva mai întâi funcția de publicare, după care va elimina complet acest tip de conținut.
La doar un an după ce își anunța intențiile, Facebook renunță, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilitățile de short-form audio și secțiunea dedicată conținutului audio.
Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcția de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.
CITEȘTE ȘI Comisia Europeană acuză Apple că a abuzat de poziția sa dominantă pe piațăApoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.
Compania deținută de Meta nu a oferit o explicație relevantă pentru această mutare, prin care să-și explice decizia și nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci își va lăsa partenerii să facă acest lucru.
Este surprinzător că Facebook decide să iasă (și să o facă atât de brusc) de pe o piață aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon și, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.