Gigantul american Facebook va face schimbări interne pentru ca dezvoltarea viitoare a produselor să se facă avându-i în centrul atenției pe cei tineri.
Numărul adolescenților din SUA care folosesc Facebook a scăzut cu 13% din 2019 și se așteaptă să scadă cu 45% în următorii doi ani. Și numărul tinerilor cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani este așteptat să scadă cu 4%, conform The Verge.
Mark Zuckerberg a anunțat o nouă schimbare de paradigmă pentru compania pe care o conduce, chiar într-un moment în care criticile la adresa sa și a companiei par să nu se mai termine.
CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea onlineAcesta a spus că Facebook va pune “tinerii adulți” în centrul strategiilor viitoare de dezvoltare a produselor, iar asta nu doar pentru rețeaua socială cu același nume, ci și pentru Instagram.
Compania americană va face schimbări la nivelul echipelor interne care se ocupă de dezvoltarea produselor și, pur și simplu, va direcționa mai mulți oameni spre funcțiile prin care sunt vizați tinerii.
În cadrul acestei strategii, un rol important îl va avea conținutul video, precum Reels de la Instagram, care va ajunge să fie “o parte centrală a experienței”.
CITEȘTE ȘI Cele mai mari amenințări informatice pentru companiiZuckerberg spune că Facebook își asumă, astfel, o creștere mai mică a utilizării din partea adulților, pentru că focusul pe tineri este “abordarea corectă”.
Nu va fi o modificare ale cărei efecte se vor putea vedea imediat. Șeful companiei spune că aceste schimbări se vor efectua și se vor vedea pe parcursul anilor viitori.
“TikTok este cel mai eficient concurent pe care l-am avut vreodată“, spune Mark Zuckerberg, lăsând să se înțeleagă că rețeaua chinezească este cel puțin parte a motivării care stă în spatele schimbării anunțate.