Facebook a început unificarea funcțiile de chat pentru business din Instagram și Messenger, astfel că firmele vor putea gestiona comunicarea cu utilizatorii celor două platforme dintr-un Inbox comun.
Informația vehiculată săptămâna trecut de cei de la Axios s-a adeverit, Facebook anunțând mesajele schimbare de companii cu utilizatorii de Instagram vor ajunge în Inbox-ul paginilor de Facebook.
Practic, din cadrul secțiunii Inbox a paginilor da Facebook, firmele vor putea comunica atât cu cei care folosesc Facebook Messenger, cât și cu cei care scriu de pe Instagram.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Unificare, ce anterior era valabilă doar pentru utilizatorii finali, a fost anunțată în cadrul evenimentului Facebook Communities Summit și va fi disponibilă pentru început în Statele Unite și Brazilia.
Mutarea celor de la Facebook vine la puțin timp după ce compania americană și-a anunțat intenția de a unifica cele trei platforme de chat pe care le deține, Messenger, Instagram Direct și WhatsApp.
Această unificare va permite comunicarea între utilizatorii celor trei produse, un utilizator de WhatsApp putând, spre exemplu, schimba mesaje cu un utilizator de Instagram.
În cadrul aceluiași eveniment, Facebook a anunțat că produsele sale de comunicare sunt folosite de peste 90 de milioane de companii mici și că peste 7 milioane de advertiseri cumpără publicitate în cadrul serviciilor sale.
În ultimul trimestru al anului trecut, Facebook a obținut venituri de 16,64 miliarde de dolari din reclame.