Până la 3 milioane de dolari este dispus Facebook să plătească marilor site-uri de știri pentru ca acestea să-și aducă articolele într-o viitoare secțiune a rețelei sociale.
Conform The Wall street Journal, Facebook se grăbește și investește sume foarte mari de bani într-o viitoare secțiune de știri. Facebook ar oferi până la 3 milioane de dolari unui singur publisher.
Reprezentanții gigantului american s-ar fi întâlnit deja cu publicații precum ABC News, The Washington Post și Bloomberg. Nu se cunosc, însă, rezultatele negocierilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Viitoarea secțiune de știri a Facebook nu reprezintă o noutate, ea fiind anunțată chiar de Mark Zuckerberg în urmă cu câteva luni și, coincidență sau nu, la puțin timp după ce Apple și-a anunțat propriul serviciu de știri. Noutatea este sumele mari de bani pe care Facebook este dispusă să le plătească.
În ciuda sumelor mari pe care Facebook le pune la bătaie, se pare că accesul la secțiunea de știri va fi gratuit. Însă, nu toate articolele vor fi complete, publicațiile putând alege ca unele materiale să conțină doar titlu și introducere pentru a atrage cititorii pe site-ul publicației.
Din câte de pare, viitoarea secțiune de știri va funcționa distinct programul Instant Articles, acolo unde Facebook și publisherii își împart veniturile generate de reclame.
Lansarea serviciului de știri ar urma să aibă loc anul acesta, deși este posibil ca la început acesta să fie disponibil într-un număr limitat de țări.