Facebook a sesizat oportunitatea pe care o reprezintă ramele pe care o parte a utilizatorii le folosesc la pozele de profil și a creat un instrument care permite oricui să încarce astfel de creații.
Una dintre cele mai mari temeri ale celor de la Facebook este să iasă din grațiile celor tineri și să fie văzută ca o rețea “pentru babaci”, care nu mai este modă. De aceea, Facebook copiază tot ce vede că are succes la Snapchat.
Utilizatorii au folosit diverse rame care le încadrează pozele de profil pentru a-și arăta suportul sau indignarea față de anumite cauze sau evenimente. Pentru Facebook, această abordare aduce un engagement mai mare, dar poate deveni și un instrument de marketing.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De aceea, Facebook încearcă să pună umărul la răspândirea practicii folosirii ramelor pentru pozele de profil prin lansarea unei facilități care permite oricui are abilități de designer să încarce ramele create personal pentru a fi folosite de către cei care doresc.
În spatele acestei facilități va exista o echipa care va urmări și va aproba manual fiecare ramă încărcată pentru ca acestea să respecte condițiile rețelei și normele de bun simț.
În acest fel, Facebook va crea o galerie cu rame din care utilizatori săi vor putea alege atunci când doresc să-și exprime o opinie prin intermediul propriei imagini de profil. Aceste rame vor putea fi aplicate pe pozele deja salvate în albumele personale sau direct pe fotografiile realizate cu ajutorul telefonului.
Deocamdată, noul instrument este disponibil doar în Marea Britanie, Irlanda, Taiwan, Columbia și Mexic. Conform datelor obținute de Facebook, utilizatorii din aceste țări apelează cel mai frecvent la rame pe care le aplică pozelor de profil. Ulterior, acesta va fi lansat la nivel global.