Privacy Checkup, instrumentul pe care Facebook îl pune la dispoziția utilizatorilor săi pentru a regla anumite opțiuni ce țin de intimitate, este relansat într-un nou format.
La mai bine de cinci ani de când l-a lansat, Facebook a decis că este timpul să se ocupe de Privacy Checkup și să realizeze o nouă versiune a acestuia care ar trebui să simplifice accesul utilizatorilor la opțiunile prin care, teoretic, pot să-și îmbunătățească intimitatea în cadrul rețelei.
Și a făcut Facebook acest lucru la CES 2020, cel mai mare târg anual de Consumer Electronics. Printre televizoare, laptopuri și telefoane, vizitatorii vor descoperii standul Facebook, unde vor putea învăța mai multe despre… intimitatea online.
CITEȘTE ȘI FOTO Samsung prezintă Galaxy S10 Lite și Galaxy Note10 LiteÎn noua versiune, Privacy Checkup este împărțit în patru secțiuni:
- Cine poate vedea postările
- Cum se poate securiza contul
- Cum poți fi găsit pe Facebook
- Aplicații și site-uri care au acces la datele personale
Ultima secțiune le permite utilizatorilor să revoce drepturile de acces pe care le-au acordat de-a lungul timpului aplicațiilor pe care le-au folosit și site-urilor pe care s-au logat cu Facebook.
Din păcate, nici în noua versiune instrumentul celor de la Facebook nu aduce clarificările dorite de mulți cu privire la felul în care sunt targetați utilizatorii de diverse campanii.