Gigantul american vrea să profite de creșterea pe care gaming-ul o înregistrează pe fondul izolării sociale și lansează o aplicație pentru crearea și urmărirea stream-urilor.
După ce a testat-o vreme de 18 luni în Asia de sud-est și America Latină, gigantul american este pregătit să lanseze Facebook Gaming pe Android și iOS.
Aplicația va facilita crearea stream-urilor video din jocuri, pe de o parte, și urmărirea acestora, într-un mod similar secțiunii de jocuri din Facebook, pe de altă parte.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Obiectul principal al stream-urilor îl vor reprezenta jocurile casual, însă va exista o funcție, numită Go Live, care va permite și upload-ul înregistrărilor făcute separat, în alte jocuri.
Înregistrările pot fi transmise direct pe paginile de Facebook, ceea ce simplifică mult procesul de publicare online a conținutului și deschide calea streaming-ului gamerilor de ocazie.
Facebook Gaming nu include reclame, cel puțin acum, la început. Există o funcție prin care spectatorii pot trimite sume de bani creatorilor de conținut, sume din care Facebook oprește un comision.
Facebook se află în urma YouTube și Twitch pe zona de streaming pentru gaming. Gaming-ul, în ansamblu, reprezintă o piață în valoare de 160 miliarde de dolari.
Din cei 2,5 miliarde de utilizatori Facebook, peste 700.000 sunt implicați în ceea ce înseamnă gaming.