Facebook lansează două noi caracteristici pentru Messenger, Tencent finanțează cu 200 mil. dolari Craigslist-ul chinezesc, iar Netflix se apropie de pragul de 100 mil. abonați

Facebook lansează două noi caracteristici pentru Messenger, Tencent finanțează cu 200 mil. dolari Craigslist-ul chinezesc, iar Netflix se apropie de pragul de 100 mil. abonați
scris 19 apr 2017

Tencent finanțează cu 200 de milioane USD Craigslist-ul chinezesc, 58

Runda de finanțare a fost obținută la o evaluare de 1 miliard USD a 58. Conform acordului, 58 va integra aplicația Zhuan Zhuan, un mobile marketplace local pe care utilizatorii vând bunurile pe care nu le mai folosesc. Mai mult de 30 de milioane de useri au postat peste 100 de milioane de articole second hand, reprezentând un volum de 300 de milioane USD lunar, scrie technote.com

Urmărește-ne și pe Google News

Facebook adaugă scurtături pentru logarea la aplicațiile Android

Facebook a anunțat că va oferi developerilor de aplicații Android posibilitatea de a vizualiza dacă un utilizator a legat deja un serviciu de rețeaua socială. Dacă un utilizator s-a logat cu Facebook într-o altă aplicație, în cazul instalării unei noi aplicații și logării cu Facebook acesta nu va mai trebui să reintroducă parola. Facebook va deveni astfel și o soluție pentru recuperarea unei parole uitate.

Facebook lansează două noi caracteristici pentru platforma Messenger, un update la asistentul virtual M și serviciul de scanare de coduri QR Messenger Codes

Asistentul virtual M poate detecta o conversație despre prânz sau cină și poate oferi sugestii privind servicii și livrări de mâncare, existând și opțiunea de plată în grup. Messenger codes va permite utilizatorilor să scaneze coduri QR la diverse evenimente și un chatbot va oferi mai multe informații despre acel eveniment în cadrul Messenger.

CITEȘTE ȘI Veniturile Yahoo au crescut cu 22,1% în primul trimestru, la 1,33 miliarde dolari

Facebook lansează Spaces, un produs care va transforma experiența de realitate virtuală într-o experiență socială

Prin intermediul Spaces, utilizatorii își vor putea crea un avatar bazat pe poza lor de profil și pot interacționa în mediu VR folosind acel avatar cu prieteni din lumea reală. Utilizatorii care dețin produsele Oculus Rift și Spaces își pot pune căștile VR și se pot întâlni oriunde în lumea virtuală folosind acele avatare.

PayPal și Google încheie un nou acord prin care se vor putea face plăți dintr-un cont PayPal în mai multe magazine cu o singură atingere a ecranului telefonului

Conform noului parteneriat, utilizatorii PayPal pot conecta conturile cu Android Pay pe telefoanele dotate cu Android. PayPal a fost adăugat ca metodă de plată pe Google Play încă de acum 3 ani, iar cu noua integrare clienții pot folosi Android Pay pentru a plăti în locații retail precum Walgreens sau Dunkin Donuts. Astfel, PayPal face un nou pas spre a deveni o unealtă financiară mult mai versatilă, anunță Bloomberg

PetSmart face cea mai mare achiziție din istoria e-commerce, cumpărând magazinul online Chewy.com pentru 3,5 miliarde USD

Recode scrie că tranzacția are o valoare mai mare decât achiziția Jet.com de către WalMart pentru suma de 3,3 miliarde USD. PetSmart, retailer de articole pentru animale, a fost evaluat la 8,7 miliarde USD la preluarea sa de către investitori în 2015. Chewy.com este unul din magazinele online cu cea mai rapidă creștere, înregistrând venituri de 900 de milioane USD în al cincilea an de funcționare.

CITEȘTE ȘI Facebook Spaces - o aplicație ce permite interacțiuni în realitate virtuală între prieteni

Western Union lansează un chatbot pentru Facebook Messenger

Prin intermediul noului serviciu, utilizatorii din SUA vor putea transfera bani în peste 200 de țări din lume. În 2016, s-au transferat 80 de miliarde USD prin Western Union. Mai mult de 60% din toate transferurile de bani efectuate prin această companie sunt inițiate printr-un device mobil. Western Union intră pe piață la două luni după lansarea chatbotului pentru Facebook Messenger al rivalului TransferWise, susțin cei de la VentureBeat.

Netflix se apropie de pragul de 100 de milioane de abonați

Netflix a dat publicității veniturile sale pe trimestrul 1 și anticipează atingerea pragului de 100 de milioane de utilizatori în decursul acestui weekend. 51 de milioane de abonați Netflix sunt în SUA, în jur de 48 de milioane sunt din afara SUA. Compania a înregistrat venituri totale de 2,6 miliarde USD în trimestrul 1 are o valoare de piață de 63 de miliarde USD.

Yahoo raportează o creștere a venitului trimestrial de 22%

Vestea vine înaintea preluării companiei de către Verizon. Veniturile din Mavens, business-ul în creștere al companiei, au crescut cu 35%, la 529 de milioane USD în trimestrul 1. Venitul total al Yahoo se ridică 1,33 miliarde USD pe trimestrul 1, în creștere de la 1 miliard USD, conform CNBC.

Instagram funcționează și fără conexiune la internet CITEȘTE ȘI Instagram funcționează și fără conexiune la internet

Uber lansează Uber Central, serviciu care permite companiilor să îndeplinească rolul de operatori de dispecerat pentru clienții acestora

Conform Eweek, acest nou serviciu se îndepărtează de la modelul clasic de business travel. Prin Uber Central, companiile pot comanda curse pentru clienții acestora și pot inclusiv gestiona facturarea și raportarea acestor curse pentru clienți multipli. Acest nou serviciu este dedicat companiilor care lucrează în mod direct cu clienții, precum hotelurile, reprezentanțele auto, restaurante, etc.

Bustle achiziționează Elite Daily, publicația online care se autointitulează drept „Vocea Generației Y”

Elite Daily a fost achiziționată în prealabil de Daily Mail, care a căutat oportunitatea de a se adresa publicului format din generația Millennials. La finalul lui 2016, Daily Mail a raportat rezultate dezamăgitoare privind retenția publicului și creșterea veniturilor. Bustle, care are 80 de milioane de vizitatori unici lunar, va dezvolta Elite Daily pe zonele de video, social și native advertising, susține TechCrunch.

Material realizat împreună cu ecomnews.ro

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
tencent
netflix
google